Thursday, October 30, 2008

doa SELAMAT sebelum EXam~~lalalala


Memandangkan tinggal sehari je lagi habis la syawal.. aku niat buat~benda-benda baik hari ni (haha). Rasa macam ketagih plak nak memblog ni~~ pe ke hey nyer ni----> ader setan ke hape.. Ape2 jela, Petang td pas je menyemak kat Warta bangi tuh dah beli ape yg patot, aku n oyen balik la... semua nak masak-memasak. Memandangkan ketika itu dah 7.30p.m, maghrib pun dah nak hujung...maka berlari la g solat~~. Pas je solat, terus la kemas2, mandi2 dan aku nak bace yasin sikit--->hati gelap(nak exam ni)... aku buat sorang2 je, sebab geng yang lain semua dok kolej lain~~~


~~tenang je hatiku~~


~~kain pelikat matching ngan sejadah~~


~~ni pas baca taw--cantik tak??~~

Biasanya, kalau doa selamat ka, tahlil ka, mesti ade jamuan kan... Aku pun ade gak..ni dia


~~nasi bungkus ja~~

***********************************************************
hehe, nak cerita sikit tentang bilik aku~~ semenjak pindah kolej ni, ramai yang tak datang~~ aku pon malas jeguk diorang kat Ungku Omar yang tak indah tuh---- Amin still ok la.



~~ni katil aku~~
besh sikit la dari Kolej Zaba nyerr


~~ni area buku-buku aku~~


~~Area baca and main laptop~~


~~semak serabai~~
semua masalah aku tinggalkan kat board ni
Baru relax sikit kan
Nama board ni
(hot Board)


~~ni plak almari dari pandangan luaran~~


~~grooming-grooming~~


~~anatara notes tampalan~~


~~memori klinik Veterinar~~

seterusnya adalah bahagian dapur mini aku. aku ni duk bilik single...so, boleh la sedia kan tempat sebegini... kalau duk bilik double tu, ada je yang tak puas hati~~


~~pisang baru dibeli~~
nak makan dengan oat
~~my favourite--caffeine--~~


~~antara stok simpanan sebelum perang~~

hmm, dah tak taw nak tulis ape..... dengar cerita kul 3 pagi sampai kul 6 pagi nnt akan berlaku gangguan wireless jaring... so sabar la yerr pada penggunanya... ni untuk kebaikan kita bersama gak.. Next sem jangan lupa nak langgan wireless jaring yer...
Pas subuh esok, kita kerjakan lagi internet ni~~ untuk itu, wasalam...

bULBul
















4 comments:

ain_giler said...

k.e.m.a.s nyahhh bilik....
*down*

alhaqimi said...

biasa la~~ bULBul budak baek

nolly said...

weih..mcm mana ko leh pindah kolej lak??

alhaqimi said...

~~ aku pandai bodek la nolly~~ haha, tak la--- cuba2 dapat laks---merit aritew pon dalam 24 mata--- dpat pulaks