Friday, November 7, 2008

~~doakan ku.

Assalamualaikum semua.
sekarang dah pukul 5.27 pagi waktu laptop ku neh. Dari semalam pukul 7.30 untill now, alhamdulillah aku dah yakin nak buat MLE (mandarin listening examination) pukul 2 kang. Semua kawan dah balik ke bilik masing2. Terakhir zur. Aku lepak sini sebab nak tunggu subuh. Kang kalau balik bilik, alamat nya kuasa tarikan katil terus la aku tertido. Kepantangan aku pulak kalau solat subuh ni aku tertinggal. Rasa kurang jer hari tuh.
MLE ni pendek je masa exam nya. Membawa 35% markah. Dalam 30 minit ni, ada tiga bahagian yang kene dilalui. Fonetik bahagian satu, bahagian dua chineese character dan part 3 dua petikan perbualan mandarin. Gementar gak la sebab pertamanya mandarin bukannya pernah aku belajar. Keduanya, aku ni cepat lupa kalau cemas (td waktu study tergelak besar akibat video merepek si zur tu, kalau nak tengok g lawat blog rijal). Memang merepek video tuh, aku kalo bab2 gni memang leh pecah perut tergolek2 gedeguk dibuatnya. Anyway, wish me the best. Kalo paper ni dapat result bagus, leh la aku amek plak mandarin II. Maybe dekan la aku sem neh.. huhu. Malam kang aku nak g tengok James Bond~~~lalalalal

5 comments:

nolly said...

iye..iye...aku doakn..

mulut aku ni tgh terkumat kamit baca doa....baca doa mkn!
muehehe..
anyway, gud luck ah!!

ps: tgk bond kt ne?? aku beli tix ari sabtu ni kt mid.. lalala~~

ju3 said...

ak ade gak ambk klas manderin ni..
p smpi skrg ak tegagap-gagap nak speking manderin neh..

neway, gud luck:)

axim said...

nak pi tengok gak james bond malam nih!!

JOM!!

fq88 said...

oit...ak nk tengok gak...
jgn lupa bwk kn ole2 utk ak klo ak xpat ikt...
ak doa kn ko keh..

alhaqimi said...

~~ ole2 ka---haha... sesi doakan MLE dah tamat.. haha... jom g tgok.