Thursday, November 13, 2008

~~save the world save the PNGK

~~salam...
~~ hari yang pasti telah kunjung tiba...
~~ wahai anak adam, kamu telah dijanjikan pada hari ini~~~~
subhanaALLAH, tension gila.
~~otakku dah tepu ngan teori-teori conservation yang melambak neh~~
~~kalau la manusia neh tak rakus kerjakan alam neh~~
~~tak yah susah2 nak belajar subjek neh~~
seperti biasa.... doakan aku.....

Conservation Biology
1200-1400
Panggung Seni


~~memory buat lawatan tapak~~
--

~~UKM... kampus pinggiran hutan~~


4 comments:

axim said...

good luck Bro!!

nolly said...

wa..da mcm quote Heroes plak..
Save the cheerleaders, save the world.
ahaks...
anyway, good luck yer bulbul the bubbur! hehehe

aShaBuLz said...

hahahaha...budak nih. orang kalau nak dekat2 exam memang macam ni la ragam dia...hahahaha.

apapun gud luck!!

Ad Rifza said...

Semoga berjaya menjaga CGPA...CGPA kena jaga nanti takut tak laku bila kuar u...Seme nak CGPA tinggi jer skrg ..hehe..Gud luck..