Monday, November 24, 2008

you're my everything

salam,
menghabiskan malam sabtu lalu dengan menonton filem Sepi. taktala menonton filem neh, tak sangka air mata membasahi pipi. tidak mudah untuk menepis kehadiran sepi dalam hidup walaupun tidak di pinta. Kesedihan menonton filem dwld dan di cilok dari kawan ku ini memang menimbulkan sebak dan menambahkan keinginan menelan sushi semakin tinggi (hehe). antara baris-baris kata yang menyedihkan antaranya "mengapa berjumpa kalau ingin berpisah". hmm, yang penting, aku tewas dalam emosi terhadap filem neh!!.
Mungkin melihat filem ini menimbulkan satu emosi yang sepi dan mungkin berkaitan dengan kehidupan.Aku tidak mahu hidup sepi seorang diri. Aku tidak mahu kehilangan orang yang aku sayangi dan aku tidak mampu mengharungi sepi seorang diri... owhh goshh!!
Hmm, buat sesiapa yang aku janjikan sayang, aku sentiasa menantikan balasan perasaan itu darimu....

Jamal AbdillahAlign Center

Kekasih Awal Dan Akhir

Malam menanti siang
Siang menanti malam
Bagai berkurun lamanya
Masa memisahkan kita
Hingga terlupa
Pada paras lupa

Malam mencari mimpi
Siang mencari erti
Tersingkap seribu makna
Terucap seribu kata
Terlepaslah... rahsia

( korus )
Sekian lama terpisah
Akhirnya bertemu
Mengenang dosa
Mengenang rindu
Dan ternyatalah
Cintaku yang satu...
oh oh...

Kau kekasih awal dan akhir
Kau kekasih zahir dan batin
Setelah ku sedari
Cintamu yang abadi

Takku harap takku peduli
Walau bulan jatuh kebumi
Dan hadir bidadari
Tak kumimpikan lagi

Kerana kau lebih mengerti

( ulang korus hingga akhir)

Kerana kau lebih mengerti

4 comments:

aShaBuLz said...

feewittt!!!!

ada budak jiwang..lalalalala~~

huhu~~

alhaqimi said...

dush~~

oyen said...

hidup ini penuh mengapa...

alhaqimi said...

apakahhh