Tuesday, December 30, 2008

hari baru

salam

tak sampai sejam je lagi~ kehidupan sebagai pencuti terlampau akan ditamatkan secara rasmi. bangun dari tidur hari neh, terus saja ku membasuh baju dan mandi lorr...

Sesudah berpakaian- teringat zinger burger yang dihadiahi oyen kat aku semalam... aku jadikan breakfast hari neh... thanx oyen!!

Semester ini, ku harapkan yang terakhir bagi diriku!.. selepas itu aku mau pergi jauh... jauh... jauh dalam semua benda... 12 unit saje semester neh... InsyaAllah aku boleh lakukan!!

Pukul 10 nanti aku akan hadiri kelas sujek pilihan bebas ku.. Prinsip pemasaran tajuknya.. sebenarnya hati mau lagi ambil bahasa mandarin 2.. tp melihatkan prestasinya semester lepas.. nampak gayanya...tak mungkin... tp aku akan berusaha mempelajarinya sendiri!!

Wujud 4 subjek je semester neh...dan kelas ku hanya pada hari isnin hingga khamis... Kiranya jumaat tiada kelas la... Namun yang memeningkan kepala.... experiment tesis aku tak buat ag!!! down!

Subjek yang diambil semester neh: Pemuliharaan dan Pengurusan Sumber Genetik, Kelakuan Haiwan (etiologi), Latihan Ilmiah II, dan Prinsip Pemasaran.

aku harapkan yang terbaik semester neh...kerana----> next destination will be......UniKL-RCMP

8 comments:

AiE bAhRi said...

Good luck!

alhaqimi said...

aie:
thanx

i-chimera said...

haha... dah abis cuti panjang ya...
tak boleh dah bagun lambat... (tapi rasanya masa aya study dulu, tak cuti pun tetap jugak bagun lambat heheh)

selamat menyambung pelajaran...

alhaqimi said...

i-chimera:

haha...cuti aritew pon tak la cuti sgt... sedia nak siapkan projek final..thanx~~ mmg xda masalah nak bangun awal, tp selalu lambat masuk kelas..huh! :p

MsRahah said...

selamat lah yer utk sem akhir!

sem akhir busannnnnn:P

alhaqimi said...

huhu~ msrahah:
sem akhir memang buhsan. ade ka patot diorg renovate lab waktu dak final bz ngan final project~~ pe nyer turr laa.

ab geldofg said...

slamat hbis bcuti bro....hehehehe..salam :)

alhaqimi said...

ab geldofg:

salam semula... salam perkenalan