Friday, December 12, 2008

inilah harinya..

salam jumat..

inilah harinya.. berat hati untuk berjauhan. Namun aku tiada pilihan. pagi ni pukul 10 aku akan berada di rumah tumbuhan sekali lagi. Sepatotnya sabtu juga aku harus kesana. rasanya tak mungkin nak stay kot. banyak faktor yang aku fikirkan. Sampling ke Cameron juga telah dapat confirmation yang aku boleh skip. Minggu depan aku nak berehat dirumah... basuh manjaku. masak makanan yang aku nak telan. jalan2 ngan family. baca buku? hmm akan difikirkan perkara tuh.. Mungkin selepas 22hb aku akan kembali untuk join kakak2 master tuh. hmm.. buat semua yang nak menggunakan jalan or lebuh raya, hati-hati yer.. kerana dirimu begitew berharga..huhu.

dah2... nak p mandi.
hmm.. besh gak p umah tumbuhan tak mandi... kang peluh gak kan...wakakakaka...
k la... nnt senang2 aku upload gambar.
petang neh aku akan balik ke senawangku.. nak dtg meh la..

1 comments:

Ad Rifza said...

Tumbuh-tumbuhan begitewww berharga untuk manusia..hehe