Saturday, January 31, 2009

berikan aku R.U.A.N.G


salam,

hati bul tak menentu. mungkin ramai yang tak suka kat bul kat sini. mungkin tingkah laku bul dah melampaui batas. atau mungkin bul dah berubah

maafkan bul kepada yang terluka.

bul tak sanggup hidup dalam keadaan berpura-pura.
mahu hidup dalam gaya dan cara bul.
tiada siapa yang bersalah.. bila hati ini telah mula beralih arah!

berilah bul ruang! maafkan bul..

PENTING bagi bul pasal pelajaran bul sekarang!



~mungkinkah selamanya??~~

13 comments:

oyen said...

RUANG tak perlu diberi.
hny perlu dicari, sayang.
kami sentiasa membuka ruang untukmu...

yes, forever it'll be.
InsyaAllah...

CJ said...

isk.. knp ni wak. elok le kita saling memaafkan. bakpe nk marah2 kecik ati bagai. pusing2 pun tgk muka yg sama kan. :)

tun Nuwa said...

komen aku sama seperti di atas...
heh hehe...

Shafie said...

pe sbnr terjadi bul...
kekecewaan?

axim said...

pedulikan yang lain..pikir pasal diri sendiri ajer ok..

kemashady said...

wow..wat happen..buang yang keruh amik yang jernih...okies?

Erieq said...

ape perubahan yg Bul telah buat?

Erieq said...

kat ampang.,kampung cheras baru.,klu lepak malam2 kat sana best.,sebab permandangan die cantik

Fish said...

kekadang kita kena beri ruang pada diri sendiri untuk luahkan apa yg kita rasa kita perlu luahkan "luahkanlah hati mu"

razifembi said...

hi haqimi ...nice name tooo

what happened to you lately?

btw thanks for your wish ....

DrSam said...

selamat kembali dari merewang di Rawang. teruskan menulis di RUANG untuk berkongsi rasa.

eJump said...

yeahh sokong kate Cik Oyen N Dr Sam...

i tink better be urself then be hipocrit rite?...

aShaBuLz said...

ruang....

macam ni la, tak semua ruang, orang boleh fit!!

what u should do is to go n find yourself a nice n cozy space so you could fit in perfectly nice and steady..huhu!!