Thursday, January 15, 2009

Khamis hari ini!

Salam,

Jam dah menunjukkan pukul 8.35pagi, Hari Pemilihan MPP akan berlangsung. Calon ku pilih Biarlah RAHSIA. Rasanya tak banyak beza pun pilih yang mana-mana. Perasaan aku je kot!!...

Pas mengundi, aku akan ke kelas Kelakuan Haiwan. 2jam kelas ni. Kalau batal rugi la sgt...

Backup plan kalau kelas batal, aku nak p Syarahan Perdana kat bilik Senat!!

Sekian

6 comments:

axim said...

SELAMAT HARI KHAMIS!!

:)

Dakjaat™ said...

selamat hari tak best... ;p

alhaqimi said...

axim:

selamat hari khamis en axim!!

dakjaat :

awat tak best lak khamis neh?? story skit!

bigisbeautiful said...

saya pun nak ikut jugak wan..
selamat selamat
hahahahahha

aShaBuLz said...

hohoho....kelas kelakuan haiwan?

ni ha soklan periksa:
bagaimanakah ciri-ciri atau kelakuan yang ditunjukkan oleh seekor siput jika dirinya berasa lapar tetapi malu untuk mencari makanan?

haha...jawab jgn tak jawab..

alhaqimi said...

ashabulz :

try yer...siput akan cuba mencari action kameng untuk membeam en ashbulz... beam2... pek2,,, ape daa