Thursday, February 5, 2009

Kuiz Etologi

salam..

penat sungguh pulang dari lawatan semalam. Kesimpulannya, biasa je la..bertambah la sedikit ilmu. Mungkin sehari dua lagi baru la akan upload n3 tue.

sesampai je semalam, terus membeli makanan: bul bungkus bersama geng then terus hantar diorg pulang kat ceruk ukm tuh. Perjalanan pulang, tersekat la pulak dalam jam yang tak sepatutnya terjadi kat UKM neh. malas nak komen sebab jiwa tgh kepenatan tyme tuh.

Dalam 10 ke 20 minit sampai la ke bilik.. baring2 jap..mandi...baring balik...lapa- makan...yeay!

kepala bengang jer: penat kot tp teruskan membaca sebab hari neh kul 11.00pagi ada
KUIZ.......
aduyai...poning sudah; mandi awal hari neh...so peluang nak tidow lebey masa ditamatkan serta merta...k la...nak baca sikit ag permasalahan kelakuan haiwan neh...amin!

8 comments:

.::EliyaShaka::. said...

gud luck for da kuiz!

Fish said...

nanti kaji sekali permasalahan ikan ni......hahahahahah

alhaqimi said...

Eliyashaka:
waa...tersilap waktu kuliah..nasib baik sempat jawab kuiz.

fish:
haha... xde masa nak kaji... goreng atau buat pekasam jer.. huhu..

shyfull-zal said...

good luck bulbul..jwb leklok..

lea said...

etology sal ape ek?
kulit ker?

alhaqimi said...

lea:

kulit= dermatologi

etologi = behaviour science...

seyius nak nages td... banyak lupa...aduyai..

kemashady said...

safuan amek cos pe ek? xtau pn safuan blaja pe..

Erieq said...

gdluck bebehhh..,

klu tak tahu jgn tanye saya,huhu

aku lagi le tak tahu.,