Friday, February 13, 2009

tinggal 3 bulan bersama!

salam,

~inilah classmate bul yang sentiasa tunduk dan patuh pada arahan bul~
~semuanya ada 25 orang tetapi ada 9 gurlz chinese ada kelas korean n mcm2 lagi~


~ni plaks masa baru pas exam pendekatan molekul~
~susah gler exam neh~
~dapat kamera trus kene sawan~


~ni plaks dalam lab invertebrate biology~
~sungguh pon selalu tido dalam kuliah~
~manage to get A (4.00) k!!~


~ni plak lab physiology~
~kene teguk air suling 1 liter x silap dlm masa 15 minit~
~mau tak ke tandas melambak yang nak kene tadah~
~kursus neh bul dapat B+(3.33) je~


~selesai lawatan ke Makmal HistoPatoogi PPUKM (HUKM)~
~subjek histologi amat mencabar~
~problem based learning: ayaks~
~manage to get A-~


~lab cardio: physiology~
~menarik but susah nak paham~


~ni gambar ngan Gan~
~banyak la makmal yang membunuh~
~subjek biologi perkembangan pon banyak bunuh2~
~belajar la weyh~
~B+ aje~


~ni field work ekologi terestrial~
~tak suka ekologi~
~B+ gak~

~ni plaks fieldwork entomologi~

~B+ jugak~


tu je la lu...banyak sebenarnya, tapi susah nak korek gambar2 neh... lagi satu: blog nie dah kene ambush ngan kakak bul! KAK TI (sibuk aje)










12 comments:

nadya said...

eh? gmba mase fisiologi haiwan dulu yea? hehe. rindu class tu!!

alhaqimi said...

Nadya:

haha: tapi nadya kan amek first sem..bul amek 2nd sem

lea said...

amek kos ape yer??

Ad Rifza said...

Wahh baguihnyaa..b+ b+ jer ek..teruskan usaha then boleh A+ plak..hehe..

-me- said...

nikmatilah kehidupan uni dlm ms 3 bln ni..waaaa...really miss it....

ab geldofg said...

bst juga blaar bio...

aku tk suka kucing...tapi aku ada 6 ekor kucing.....kcian tgk dia di jalanan

izman said...

mak aoi...semua A dan B+ je. malu aku.

ateh... said...

wah bul..best nye.kamu ni pandai ye..moga2 cepat berjaya tau.hahahhaa,mekasih sangt sbb selalu jenguk blog athe walaupun ateh tak de.hahahahha

Afir said...

yer 3 bulan lgi bulbul...huhu

DrSam said...

terpesona bila pertama kali lihat jantung tikus masih berdenyut selepas di asingkan dari badan. bertambah terpesona bila tengok denyutan bertambah laju dengan ransangan steroid :)

selamat maju jaya.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nape kena teguk 1 liter air tu??

alhaqimi said...

lea:
animal biology! nape ngat vet yer..haha..

ad rifza:

ada jew c+ nyer..

me:
baik tuan!

ab geldofg:
haha, jgn lupa vaksinkan kucing anda!

izman:
thanxx bro!

ateh:
thanxx...biasalah... kene jaga sesama sedara blogger!

DrSam:
hmm, yups sgt menarik! tak sabar nk tgok jantung manusia plaks.. nak tgok dengan mata sendrik melalui spek mata neh la...waaa!

sitie bum bum:
kenapa? sebab nak tgok kecekapan fungsi ginjal manusia la.. so, kene la minum~ dan kira n observed bahan terlarut, ketumpatan, suhu dsb!..