Tuesday, February 3, 2009

visitation!!!

salam...

kemalasan nak upload n3 mula menyerang.

Esok bul akan bz ngan lawatan sambil belajar ke beberapa Pusat Sel Germa bagi subjek Pemuliharaan dan Pengurusan Sumber Genetik.

bertolak pukul 7.30 pagi dr UKM dan aktiviti akan selesai lebih kurang pukul 5 petang mengikut waktu Malaysia.



~tentatif~

enjoy je la lawatan neh... now tgh prepare barang nak g esok n nak tido... sebab tak mau tertinggal bas.. daa

wasalam!

~~sesuwai ka gni~~

hahaks

11 comments:

Fish said...

sesuwaiiiiiiii sangatttttttttttt....

alhaqimi said...

ayaksss

CJ said...

err.. err.. mcm hero hindustan. haha!

alhaqimi said...

CJ: haha... mcm tue la plaks...

.::EliyaShaka::. said...

hi 1st time here...

menakotkan la header pic tu...grrrr!

Dakjaat™ said...

tak seswai .. patut tutup aurat rambut tu .. wakakaka! ;p

visit my friends site n drop some comment for him/her

http://siongberantai.blogspot.com

thank you .. =)

Muhammad Azli Shukri said...

happy betul kerja saudara.

alhaqimi said...

Eliyashaka:

hmm, tak yah la takot... tak menakotkan pon... kalaw dah taw mesti tak takot dah!

aShaBuLz said...

kalau ikut time zone zimbabwe selatan, pukul berapa habis tengok2 site? hahaha...

.::EliyaShaka::. said...

okeh2 tak takutt dah....hehe

(sambil cuba takmo pandang header pic everytime masuk sni)

salam kenal encik alhaqimi --nice name ya!

linked ur blog!cheers

-me- said...

x kesah la lwtan ape pun..yg pntg gaya kene vouge walau ke mane jua..hahahaha..