Tuesday, May 19, 2009

selesai>!!

tepat pukul 4...aku sgtla bz... sebab waktu ni aku tengah menghantar TESIS yang aku jilid td..

mahal wo... kene dua kali ganda caj! elok rm 10... aku kene bayar rm 23.. tu baru satu.. aku jilid 4 bijik.. huhu.. k la

DOAKAN aku diterima masuk ke KOLEJ PERUBATAN DIRAJA PERAK - UNIKL.

wasalam!!.

Sunday, May 17, 2009

aku selepas dari UKM

salam,

mungkin ini n3 yang sangat pantas. Sebab kimi kat cc kat rumah. Doakan permohonan broadband dari ayah direstui!

belum lagi tamat dunia kimi kat UKM. Tesis belum dijilid dan belum dihantar. ada sedikit masalah. Mungkin dalam 21hb ni selesai la.

pelbagai program selepas ini, tambahan pula ayah baru sahaja bersara 15 Mei yang lalu.

Apapon:
Borang MBBS akan dihantar 25hb ini (Doakan).

K la.. xleh lama2.. semoga rakan blogger sihat sejahtera dan baik2 sentiasa!

wasalam

Tuesday, May 5, 2009

ini bukan penamat!

salam,

dah lama rasanya tak menulis blog dalam keadaan fikiran yang normal. namun kali ini biarlah ianya nampak teratur. Sementara menanti kehadiran waktu isya'. Kimi gunakan masa ini untuk menulis blog.

Akhirnya, esok pagi, habis la semua subjek yang perlu kimi ambil untuk mendapatkan Ijazah. Kertas terakhir bermula pukul 8.30 pagi dan berakhir pukul 10.30. Selesai sudah musim peperiksaan ni. Macam-macam gelagat kimi, yang kimi sendiri nilai.

InsyaAllah, kimi akan buat yang terbaik esok. Bermula petang rabu ni, mulalah kimi kemaskan barang untuk dihantar pulang. Doakan terbaik buat kimi, masih terdapat satu dua perkara yang harus diselesaikan selepas peperiksaan esok.

sampai sini dahalu. Nak rehat-rehat. Wasalam

Sunday, May 3, 2009

kenapa dengan hati ?

semalam aku gembira......

hari ini aku gembira....

lusa aku gembira......


namun, aku dapat rasakan sesuatu...

kerana, saat ini aku masih gembira!


sukar untuk diluah dengan kata -kata...

hanya terima kasih buat segalanya!


p/s: semoga ceria, gembira dan pulang semula!

Saturday, May 2, 2009

Deklarasi!

Salam..

Dengan ini, Saya mohammad safwan hakimi bin baharun mengisytiharkan bahawa saya


sangat gembira
..


sekian, wasalam