Tuesday, May 5, 2009

ini bukan penamat!

salam,

dah lama rasanya tak menulis blog dalam keadaan fikiran yang normal. namun kali ini biarlah ianya nampak teratur. Sementara menanti kehadiran waktu isya'. Kimi gunakan masa ini untuk menulis blog.

Akhirnya, esok pagi, habis la semua subjek yang perlu kimi ambil untuk mendapatkan Ijazah. Kertas terakhir bermula pukul 8.30 pagi dan berakhir pukul 10.30. Selesai sudah musim peperiksaan ni. Macam-macam gelagat kimi, yang kimi sendiri nilai.

InsyaAllah, kimi akan buat yang terbaik esok. Bermula petang rabu ni, mulalah kimi kemaskan barang untuk dihantar pulang. Doakan terbaik buat kimi, masih terdapat satu dua perkara yang harus diselesaikan selepas peperiksaan esok.

sampai sini dahalu. Nak rehat-rehat. Wasalam

6 comments:

Lockheart said...

good luck!!

hysMan.. said...

gud luck bro..
fuyoo degree tu beb..
takooot!!!!
haha..

NUke_Rude said...

sama ah. salu baca blog ko ni. tapi kdg2 tu tatau nk komen ape.




sama yg mcm aku tgh buat skang ni.






goodluck ok!

pal7 said...

kimi..
hati2 perjalanan pulang...

NUke_Rude said...

ashraf. kenal. aku pun lama gak x nampak dia..

NahWaL said...

dik non, hati2 dalam perjalanan.mesti sudah sampai kan.

selamat berjaya dan harap dapat genggam ijazah kedua pula, masa tu jadi doc kimi!hoho.gambate!

halal makan minum, mintak maaf selama perkenalan ok.

jumper masa konvo, fst rules!