Sunday, June 21, 2009

kerisauan mencengkam diri...

salam...

susah aku nak gmbarkan perasaan la ni. bercampur baur, KOSONG.... aku rasa sangat kosong.. masih lagi terkejut perancangan hidup yang tiba-tiba berubah. Aku sgt takot, jika rayuan masih tidak berpihak padaku... aku juga takot, kalau rezeki pekerjaan lambat ,menjengah kehidupan ku...
sangat kosong dan aku sentiasa berada dalam lamunan...

Ya Allah, kuatkanlah semangat dalam diriku! aku aku tabah menghadapi ketentuan Mu. Sesungguhnya perancangan Mu amat besar hikmahnya. Ya Allah, ku bermohon agar diberikan nikmat ketenangan bagiku menghadapi cabaran ini.. amin!

7 comments:

ejan said...

aku doakn ko dpt yg tbaek.. caiyok2

pal7 said...

kimi..
ingat tuhan hati kan tenang ok..

Dakjaat™ said...

nko ni adik ako mustapa ke? :P

@xiM said...

adik ako mustapha katanya si dakjaat oii..cis..haha

sabar kimi..insya Allah ada rezeki la tuh nanti..

dun worry be hepi k..

:)

JHaZKiTaRo said...

harap bersabar ye.. byk2 berdoa.. salam dari bumi eire..

fq said...

smoga dapt yg terbaek...
slamat berjaya...

fq said...

smoga dapat yng terbaik...
berdoa bnyk2 ye...