Saturday, July 18, 2009

dunia baru ku!

salam,

lama aku tak menjengah blog aku ni.. rindu amat rasanya. bukan sengaja tak mahu menulis, cuma masa yang agak tidak mengizinkan. terima kasih bagi yang sudi membaca dan meninggalkan komen.

syukur, segala puji bagi Allah kerana dengan limpah kurnianya aku masih mampu berdiri menempuh cabaran hidup yang mendatang. sudah seminggu aku bergelar pelajar RCMP. indah sungguh berjumpa dengan kawan-kawan baru. satu tekad! kami pasti berjuang.....

aku baru sahaja pulang dari pulau pangkor kerana menjalani kursus induksi selama 3 hari bagi mahasiswa RCMP yang baru. amin- selesai juga program ini aku lalui. Terima kasih buat semua, kalau tidak, mesti aku kebosanan yang teramat sangat! Segala pengajaran yang aku dapati dari kursus ini, biarlah menjadi peringatan bagi diriku sahaja...amin!

******
huhu
skema juga ayat atas ni.. k la,

nak cerita mai pasai kawan-kawan baru aku..
Student MBBS kali ni seramai 102 orang dengan hanya 19 pelajar lelaki (2 non bumi). Teramatla mesra, meskipun baru sahaja berkenalan. Most of them pangkat adik la padaku, cuma 3 orang yang aku wajib panggil abang. hahaks. malas nak cerita panjang2, tangan aku pn masih sakit sebab kene pumping 30 kali...huhuks...gtaw mak!



-15/19-


-dah selesai leh la eppy2-


-one group-

k la, nak rehat...

wasalam






6 comments:

Anak Jawa said...

RCMP tuu apa yer?
ermm bakal doc yer?
nanti senang ler pakcik nk dptkan rawatan. sejak2 umo makin lanjut ni, byk urat2 yg dah longgar

kih kih kih

Ad Rifza said...

Wahh besh dapat kawan2 baru...selamat menempuh hari2 yg mencabar dalam MBBS tu...semoga dipermudahkan segalanya..Insyallah...
MBBS perlu komitmen yg tinggi dan sabar..Semoga berjaya..

pal7 said...

selamat berjuang..

Mr.Homosapiensz said...

goodluck untuk hari mendatang!! aminnn

aShaBuLz said...

chet...baru bumping 30.

nnt dah jadi doktor, ada akta baru. sebelum jumpa pesakit kene bumping at least 35 kali sambil baca hukum kanun perubatan.

hahahaha....

DrsalamBEST said...

Wah.
Batch korg kot lelaki paling sikit.
BTW, Welcome to the college.

Looking forward to meet all the juniors next week.