Friday, August 7, 2009

bulatkan hati

salam,

akhirnya- end of the hectic week for the Foundations of Medical Sciences (FOMs).. perhaps!

so next week i will hv holiday!! OMG...OMG... seminggu cuti weyh.. tapi aku dah bulatkan hati nak join program PPIM (7-10 ogos) yang detailnya akan aku post kan kemudian...

bulatkan kan hati?? pandai-pandai je aku nak berbahasa.. tapi macam pernah dengar je pasal benda ni. Mungkin aku salah, tapi aku memang pernah dengar pasal bulatkan hati. (almaklumla, o-level malay lang= bahasa tamil for dummies) hehehe...

ape shj la aku nak kena bantai pas ni... tapi aku bulatkan hati tetap nak hantar n3 ni...

macam2 yang terjadi.. kalau aku tak bulatkan hati...mungkin aku lebih merana... tersekxa...
tapi aku bulatkan juga hati untuk terus bersungguh-sungguh menggunakan ruang yang ada bagi meletakkan aku pada kawasan yang selamat.!!

aku sangat selesa sekarang... ada rakanku yang tahu ape matlamat hidupku..mungkin sorang sahaja...dan mungkin dier tak pernah baca blog aku... hehehe..

tapi sebenarnya, aku setiasa bulatkan hati untuk mencari zon selamat itu..dalam apa juga keadaan.. sebab aku takot akan kehilangan.. mungkin aku trauma dengan kehilangan...dan aku ta' mahu merasa kehilangan yang semestinya aku telah lalui...

apabila telah bulatkan hati...mula pula episod pengorbanan. Fullstop.. takkan ada penjelasan!




kalau la semangat dan kecekalan aku bulat macam artery ni...pasti aku dah jd yb menjelang umur aku 25 tahun..hehehe..

hargai apa yang ada...kerana apa yang ada adalah jiwa kita yang pernah membangkitkan memori yang terindah...

so,
bulatkan hati= tekad, cekal,tabah :)

wasalam...doakan pejalanan ku harini

8 comments:

Dakjaat™ said...

macam xray buah kelape jer kim .. hahhahaha! memandai jer ko .. mane ade istilah BULATKAN HATI!

alhaqimi said...

lalalalala...ske atila...eee dak jaat nie

Dakjaat™ said...

alahai .. tanya sikit pun takleh .. :P

DrSam said...

warna biru dalam gambar tu lapisan kolestrol ke :)

Selamat bercuti.

RIZAL said...

ingtkn kelapa sawit.

atok said...

bersihnya arteri tu.
keke

izman said...

selamat berpuasa

DrSam said...

salam Ramadhan almubarak buat alhaqimi.