Tuesday, August 4, 2009

saya mahu tidur

salam

penat sungguh rasanya, walhal kelas tak padat pon hari... tapi saya berjaga malam untuk membaca buku semalam.. dengan bantuan kopi, saya tak mampu tidur hingga ke pagi..

hari ni saya ada dua kelas sahaja... tak termasuk kelas agama islam dan tayangan transformer... esok saya bakal ada jadual yang amat padat bermula dari pukul 8 pagi hingga 5petang... saya perlu bersedia...sangat bersedia.. dan saya sangat-sangat ingin berjaya...

rasa nak pengsan bila tak cukup tidor.. kalau dapat masej istimewa mesti bertenaga balik...huhu...

tak sabar nak pergi padang rengas ngan cameron highlands... nak buat khidmat masyarakat dan belajar teknik asas perubatan...hahaha

k la, wasalam... nak lelap seketika....

6 comments:

NUke_Rude said...

selamat lelap. bersedialah dgn hari yg padat esok esok esok hari

imHepPie said...

salamm..
kelas tyngan transformer 2 la yg pling penat kan hik3..

huuu sapekah itu msg istimewa dari??? [ayt apekah ini]..

aShaBuLz said...

hohoho...apada kelas transformers? blajar tukar patient jadi cyborg ka? hohohoho....

DrSam said...

Kelas ugama bersama transformers mesti tak boleh lelap mata punya :)

atok said...

sipakan mental dn fizikal yg mntap.
eheh

nasirah nasir said...

it's quiet pack...but fun blaja theory..=) when u come here, then u will b more tiring...=)