Monday, October 5, 2009

22 usia ku (2009-2010)

salam,

Alhamdulillah, dapat juga jejakkan jari kat kekunci lappy ni. alkisahnya, pembentangan penyakit sakit otot hari ini tidak begitu memberangsangkan. mungkin tak cukup bersedia. alasan lapok anak baharun ni sejak bertahun lamanya. InsyaAllah, pembentangan seterusnya aku akan lebeih berusaha. Alhamdulillah juga, pembelajaran menjadi semakin baik, dah mula pakai 'flash card anatomy' untuk hafal otot-otot. Seronok juga dah mula pegang 'cadaver' walaupun hanya tangan. Namun aku sentiasa ingatkan dalam diri, 'cadaver' ini pernah menjadi manusia suatu ketika dahulu. Jadi kita mesti hormat akan jasad yang tinggal kerana ilmu yang kita pelajari juga terhasil sedikit daripada penggunaannya!


~my ILA group member~

Seperti yang dijanjikan, aku nak sampaikan n3 berkenaan hari jadi ku pada 14 September 2009 yang lalu. Terima kasih semua, terima kasih mama, terima kasih ayah, terima kasih kamu, terima kasih kawan-kawan ku. Banyak juga ucapan selamat dari semua. Amin, semoga Allah makbulkan segala kebaikan yang didoakan.. Seperti biasa, mama dan ayah mendahului yang lain dalam memberi ucapan. Walaupun sekadar ucapan dari SMS, aku tetap bersyukur, kerana menjadi anak kepada mama dan ayah! Hadiah terbaik untuk diriku adalah kamu berdua!!

Diikuti panggilan dr kamoo... haha, thanx.. ceria sungguh hidup ini dengan kehadiran kamoo.. melengkapkan kebahagiaanku yang telah lama wujud bersama mama, ayah dan keluarga. Pendorong, pelawak, pengusik, pengutuk, penyebab rahang dan otot muka sakit akibat gelak ketawa semuanya adalah kamoo.. thanx!! so much!! pasti ini adalah teman terbaik yang pernah aku jumpa, yang mampu menangis ketika ku susah!! semua telah terbukti dan aku sgt hargai pengorbanan kamoo!!

buat rakan-rakan, yang telah lama aku kenali, mahupun yang baru! thanxx bg semua ucapan. paling membuatkan aku terharu adalah sambutan hari jadi yang jarang-jarang bg diriku.. siap ada doa lagi tue Asrul baca.. Thanxx... thanxx raudah, thanxx bubek, thanxx fathul!!!! sgt terharu!!

baiklah, dah merepek banyak sangat..

semoga umur dah bertambah ni..

saya Mohammad Safwan Hakimi bin Baharun:

akan menjadi anak yang baik kepada kedua ibu bapa

belajar bersungguh-sungguh ilmu dunia dan akhirat

semakin matang tapi tetap ceria =]

menjadi lebih berdikari dan berdisiplin...

aminn!!


7 comments:

NUke_Rude said...

tak sangka.. berkongsi tarikh lahir yg sama!

semoga umurmu diberkatinya.

penjenayah merah jambu. said...

selamat hari lahir :)

pegang cadaver?hoho,tak dapat bayang perasannye..

papepun,selamat menjadi tua,ahaha,silap,selamat menjadi matang,berjaya dunia akhirat.
(ops,aku sangat tak pandai nak bermadah masa wish birthday orang,harap maaf) :)

DrsalamBEST said...

Happy belated birthday!

mesti seronok gile.

Mesti teruje tgk cadaver. hehe

bUdAk kEnTaNg said...

happy belated birthday bro..
ko lewat 2 hari dr aku..aku 12 sept.. 22 gak.. haha

semoga Allah panjangkn umur ko dan dimurahkan rezeki yg berganda..aminn.. :)

aShaBuLz said...

oo...besday ek. cayalah farok, semoga happy slalu macam aku. kah3...

wah ada awek tak gtau. ini dah kes sorok2 ni. siap r nnt aku g selidik...haha

E.d.Y said...

happy belated bezday bro!

Anak Jawa said...

happy belated besday...