Sunday, September 26, 2010

sekadar bercerita

salam

1. Alhamdulillah, hidupku dah semakin bagus. No more tears. Aku percaya sesuatu yang terjadi ada hikmah yang tersendiri. Aku hargai apa yang ada padaku. Selagi hayatku, aku untuk kamu!

2. Syukur juga, pengajian aku dah masuk ke klimaks tahun 'pre clinical'. Exam modul yang baru sahaja berlalu amat menduga kecekalan diri ini.tinggal 6 bulan sahaja lagi sebelum melangkah ke dunia clinical~ amin!

3. Hubungan aku dan keluarga semakin manis dan ceria! Ya Allah, ampunkahlah dosa kami sekeluarga, Panjangkanlah usia ibu bapaku, selamatkanlah kami dari kecelakaan dan musibah.Limpahkanlah rahmatMu dan hidayahMu!

4. Aku masih baru: Medic Bowl Tournament menguji kebolehan ku dalam memimpin. Maaf pada sesiapa yang terasa sepanjang majlis berlangsung. Debar dihati lebih dahsat dari apa yang kamu fikirkan. TQ tersangat-sangat kepada my big bro! sorry oit...gaji tarak..setakat makan-makan aku leh la bagi :]

5. Masih sukar nak uruskan rumah seorg diri. Senang sangat bersepah n i really need vaccum cleaner now! Banyak yang aku inginkan. Tapi usaha nak dapatkan terbatas, almaklumlah~ masih penganggur terhormat! ~argkhhh~~~gym,absorber,spek itam,vaccum cleaner~~ nafsu kowt! ahahaha

6. aku makin BULAT~~ cis!


1 comments:

aShaBuLz said...

hahaha...wah semakin bulat.

weh deremon!!! good job in organizing the tournament. hoho...