Sunday, January 23, 2011

yesterday

salam

cube layan mata jap...ermm...pejam, celik,pejam,celik.... its not work la...xleh tido jugak...
supposed-ly...yesterday hari cuti dr segala aktiviti biasa...patotnya dapat buat mcm2 n rehatttttttt yang panjang...tp: aku xsihat... bgun je pagi dah ke tandas...cibit ribit plak semalam...adoh...

since aku mmg malas nak kuar (ikot schedule..kena survive tanpa barang dapur) . Aku masak la bubur..well, bubur kosong, makan la skit..perut makin xsedap..mybe my fault jugak..selalu skip lunch etc...

Bila banyak air dah hilang, aku pon mula la pening...adoii...this not percutiaan yg best...dah pening demam pulak...haishh...aku dah mula mamai n badan letih2...
Seriusly, aku takot sgt nak pk benda ni...since aku dah kena dengue bulan puasa yg lepas.. Sakit...!
bila dah sakit, biasa la..kena ngaku gak la.. aku mmg manja..ikot perangai ayah kot...hihihia. Sorry la pada yang aku susahkan...

mmg kalo boleh aku nak sorg2 go thru sakit ni...sbb xbaik nak wisaukan sape2... tp aku still ag trauma kot bila pk2 kan dengue...I'm So sorry!

Then aku kuar crik ORS ngan activated carbon..angin aku rasa..beli roti kings then g makan sup ekor.. malas nak ajak kawan2...jadi sorg la aku..pas je mam..g lepak padang ipoh...ramai gak fmily yg dtg cni...tbe2 windu family...dan....dia... =(

------>saya mmg jahat




1 comments:

~Dhamirah~ said...

alahai cedeynye safwan...
sbr la eh..nak buat cmne...kne berkorban..
btw, pelihara lah pet... i have one here..my baby is so cute!