Friday, May 6, 2011

pergorbanan dan kebahagiaan!

salam:

hari-hari pon dok dengar orang cakap. ada yang cakap manis2 je. ada yg cakap pedas2 je. tapi yang paling xbest cakap manis depan, belakang dok buat taik...busukk gilerr.

hari2 dengar orang cakap: "wan biler nak kurus" "wan ko ni bising la" "wan leh x jgn gni", hahaha, aku mampu gelak je... yang aku taw aku xmo stress2.. sbb lagi 3 tahun, banyak ag stress yang aku nak pk. so now kita enjoy!! ko nak cakap ape...cakap la syg.. mulut ko pon bukan besar sgt... dah penat nnt...diam la nnt...hehe..

tapi tak dinafikan, walaupon ada yg kdg2 buat aku marah n sedey.. tp ramai gak yang aku sayang! windu tak xjumpa korg. kat kolej ada, kat u lama ada, dan seumpamanya... blogger? hahaha tak adooo!

sejak kat ipoh ni... baru aku rasakan perlunya pergorbanan dalam mencari kebahagiaan. kalo dalam study, kalo xstudy awal...alamatnya bungkus la.. xstudy ngan kawan yg betul, alamatnya....balik kg!

tu baru satu contoh...banyak ag contoh yang lain. disebabkan aku suka study kat coffee beans (CBTL) ada gak orang yang kata "ni tempat orang kaya2 je study" haha.. skali ag salah yer.
kalo kna gaya simpan duit, dan waktu yang kita luangkan kat tempat tu serta keadaan yang kondusif berbaloi sangat! lagipon semua beverage kat situ ngan foods semuanya halal...haha..

jadinya, fikiran kita kena terbuka.. hidup hanya sekali jangan sia-siakan peluang yang ada...ok!
(kali ni g starbucks)

p/s: suka dengar sinar pagi kat sinar.fm!
p/s: tak suka orang kata kursus perubatan IPTS ni tak setaraf!
(tgok dulu, jgn sembrono je tuduh)

(dalam clinical skills lab)


pinjam kreta untuk bergambar! hahaha

2 comments:

Afir said...

good lak wan....

Nadiey Nadine said...

haha...sile bertabah...dido ade ;P