Saturday, May 21, 2011

sabtu

salam,

sabtu masa nak rehat2...sah aku rehat.. bgun subuh aku solat...
kembali ke ruang tamu...gulik kiri kanan...sah aku terlena...ishkk3... rasa tak biasa...tak biasa nak malas2...rosak jiwa nnt. fikirkan banyak lagi yang nak dibuat...kepala kembali ke atas bantal...ye bantal...akhirnya aku lelap...lelap..lena...

masih di hari sabtu...panggilan dr mama.. sayang mama... keadaan ayah...buat aku risau... tp sabtu masa nak rehat2... bye mama...kembali ke pangkuan bantal.. dan aku lelap... lena... ahhh! dasar pemalas... optimistiknya...aku perlukan rehat... haha

terjaga dr lena...aku sedar masih hari sabtu..ye masih sabtu... tapi aku rasa aku dah mula nak plan sesuatu.. sesuatu yang biasa ku buat hari sabtu.. tapi hari ini aku selsema.. meleleh hidung sebelah kiri ni.. macam budak hingusan... ye aku suka...sbb rasa muda.. sudah! aku lapar...mari masak...dua hidangan aku sediakan... makan mengikut sukatan... tp hari ini hari sabtu...perlukan kemewahan.. aku makan lebih.. owh! liposuction ku...macam mane? ahh... tak pe...kang buat lagi!

skrg sudah petang... maghrib sudah.... aku tggu... masih bersaki baki masa untuk dipenuhi... tapi sabtu! ahh... aku perlu kuat... duduk di rumah tanpa berjumpa manusia...gila! tapi aku masih syg sabtu...i love u sabtu!

0 comments: