Sunday, May 8, 2011

selamat hari Ibu!

salam!

selamat hari ibu, Mama!
i luv u so much....

takde wanita lain yang semulia kasih dan pengorbanan mama...
windu sgt ngan mama!

lagi dua minggu wan balik...kita g sopping yer...simply siti mak mesti dah habis kan...


warghh! sungguh2 rasa sunyi...Ipoh oh ipoh...ko sungguh membosankan... aku sayang ko hanya sbb aku study kat sini jer...kalo xdah lama aku pindah UK okay!

try takmo ikot perasaan! aku nak mula jadikan rumah macam ala2 chef2 afc tue! brg dah ada...cuma a few aku lupa beli! minat sgt nak buat masak2 n baked2 ni...hahaha...

k, dah ngarut banyak...jom tido!
esok : kuliah anemia, arthropod borne viral diseases, bedside, forensic...walawey!

1 comments:

Budak Botak said...

selamat hari Ibu kepada semua ibu, ummi, Mak...

Entry terbaru -> Pedro Martin Ureta Membuat Gitar Gergasi Daripada 7000 Pokok... (",)