Thursday, June 2, 2011

tentang hati

salam

hari ni bermula dengan sangat baik...bangun, aku subuh, mandi dan g ke kelas.. Alhamdulillah, sasaran nak mulakan perjalan ke kolej sebelum kul 7.15 dah tercapai. cerita semalam biarlah di tinggalkan. aku seorang yang sangat memahami... insyaAllah, semuanya bakal baik-baik belaka. seperti biasa, aku parkir di tempat selalunya. dah jadi lumrah, even takde nama aku pon... aku suka kalo dapat parkir kat situ... bukan teduh pon... tapi inilah aku...tak siapa pon tahu...

masuk dalam kelas, mula sambung nak present case semalam... semalam aku penat..nak bace benda lain...alih-alih aku tgok house plak...hurm! aku ske! jadinya aku xberapa nak siap case semalam aku g tgok...tiba-tiba dr S masuk.. owh, gud mornen doc! tiba2 plak aku ditanya mcm2... pasal notes la... itu la..ini la...owh rupenya dia ada bg nota kat sorg stud ni...baru aku paham... tibe masa di tunggu.... budak yang patot bg notes tu kat ajk potostat terlupa plak.. ok, al kisahnya...aku la yang akan kena. sabar jela..


i'm sorry dr! u a lit bit annoyed me today.. yes! i'm the class rep...but i'm no responsible if white board tu kotor ker...ape ker... bahasa plis la jage skit.. n guys ( male stud) plis la...dun be like a something.. dun senang2 nak guna ur words.. remember! aku ni pangkat abang dari korang... n if uols feel like leh buat benda lagi best! ok go on...

ok, cool down...aku bukan stud yg bungkor pon... xmau nak drag on sedih2... alhamdulillah: ada sorg adik ni msg! masuk telinga kiri, kuar telinga kanan! thanx so much! its really helps me!

ape pon, hari mmg superb! love dr tin win so much!... tp...plis...jgn berderet2 kelas k... haha...

p/s: malas nak berfeeling-feeling ni... aku pon ada masalah sendiri...
p/s: plis jgn kaco aku waktu study... if korang nak buat ape pon kat belakang...azab korg la..



0 comments: