Tuesday, September 6, 2011

hakikatnya!

salam

hakikatnya aku tiada apa2...

umur dah menginjak ke 24 tak lama lagi... tp aku kosong...xde pape nak dibanggakan...
ada yg seusia dengan ku dah berkerjaya...dah bergaji...dah berumah, dah berkahwin dan berumah tangga... aku, habuk pon tak daaakk...

kadang2 aku sedih sangat bila dibincang mengenai duit... orang kata duit tak boleh beli kebahagiaan... tp tanpa duit pon, xleh dapat bahagia! patotnya usia aku gini dah ke hulur2 duit kat mak ngan ayah.. bantu adik beradik... tp aku masih tak mampu...

sedih aku bila raya hari tu... terasa aku tak guna...hurmmm


tq pada yg setia dan faham dengan aku... sorry banyak susahkan awak!

p/s: temu janji dengan pakar ENT baik2 sahaja...merasa p buat hearing test...
p/s: maaf, jadual kelas kelam kabut sangat td!
p/s: mlsnya nak download pix

0 comments: