Saturday, September 10, 2011

mengemis rindu

salam..

hari ni hari istimewa bagi aku... aku gembira!

since dari semalam dak2 ni bising ajak beraya ke situ dan ke mari...aku turut kan jua.
sedar tak sedar, diorang dah mula kata aku ni xreti nak berkawan.. semua benda pon xmau ikot..jadi aku turut kan juga.. mungkin bila aku dah tak de...maybe diorg taw aku ni mcm mane..

mula dengan rumah terbuka dekan... makanan sedap, pengisian pon bagus... enjoyed all food yg ado.. paling aku suka satay... tapi aku makan pon xdelah nak beriya sgt...almaklumlah...badan ni senang naik...settled

pastu g plak umah kawan di changkat jering! ummi masak spaghetti...sedap..aku suka...alhamdulillah.. tapi terkesan sikit hati ni... adik2 semua, bergurau berpada-pada... jgn terlalu over dan jangan terlalu plastik...kelak diri sendiri menanggung nanti.

then pas solat, aku gerak berasingan ngan kumpulan yg lain. aku g berjalan sekitar kuala kangsar... hari ni aku nyaris terlibat dalam kemalangan...dua kali...namun Alhamdulillah...selamat gak, Allah masih syg...

then otw balik, tersesat plak...adus...jauh jadinya perjalanan...dah tgh2 perjalanan baru terasa rugi tak guna GPS yg ada...aduss..


tp sepanjang perjalanan... aku teringat hati ku...
aku cuba cari peluang nak ada masa dengan nya...
mungkin masa tak sesuai, atau ruang tiada...aku faham...
selayaknya aku faham sebab dah sejauh ini perjalanan aku bersama...
mungkin satu hari nnti, aku juga tiada masa untuk melayan...seharusnya aku lebih faham...
aku rindu

0 comments: