Monday, September 5, 2011

tiada semangat

salam...

penah xrasa hari yang hambar jer... rasa nak buat mcm2 tp satu pon xjalan... rasa buat ni xkne buat tu kena....

ni lah perasaan aku skarang... ntah mengapa pon aku tak taw... sedih gak la...sebab patot stamina nak exam makin membara... ada gak la mengadu pada yg aku percaya... mungkin dia sibuk jugak...jadi nak buat lagu mana...

nak dijadikan cerita, aku bermula dengan baik hari ni... terjaga pukul 4 pg...alhamdulillah...mandi kul 5.30 pagi...leh santai2...sambil2 bersiap...tepat jer kul 7.15 aku gerak ke kolej...Alhamdulillah jugak la...hari ni mood aku baik ngan kawan2...cuma ada sorg kawan ni jer aku angin...tak sihat katanya...tp hp xperlu la tutup kan..hahaha...

tp marah gak la, bila aku study td...ngantokssss ya aaaammaaaatttt! dah la aku kene sakit perut memulas2 dua kali...aduss! cabaran...cdgnya aku nak p bersenam malam ni...terpaksa la batal...badan lemau...esok jelaaa... ni bler nak g makan pon aku xtaw...aduss!

aku dah sedar puncanya masalah ni... aku xleh sunyi pas dah riuh rendah lama2 kat rumah...aku HOMESICK...shyett! need somebody utk bersembang... T.T

insyaAllah esok akan ada permulaan yg lebih baik! aminnn


0 comments: